Wartościowe forum dla dużych FIRM

platforma telemarketingowa

Strona główna > Firmy > Inne firmy > platforma telemarketingowa

platforma telemarketingowa

24.11.2015 00:10:10 

Jak sądzicie, czy ta nowa koncepcja call center online zrewolucjonizuje telemarketing, czy raczej przejdzie bez echa?

24.11.2015 18:21:37 

Jest taka fajna koncepcja, to znaczy system telemarketingowy www.callcenteronline.pl, który ma na celu kojarzenie ze sobą telemarketerów i pracodawców. Świetna sprawa moim zdaniem – co prawda dopiero w fazie testów, ale już można zobaczyć jak działa. Bardzo nowatorskie według mnie.

25.11.2015 22:17:13 

Pracowałem w takim systemie za granicą i zainteresowałem się tematem no i wiem, że teraz jedna firma stara się taką platformę uruchomić w Polsce. Tu masz linka callcenteronline.pl. Fajna sprawa, dialer, statystyki, grywalizacja pomiędzy pracownikami – ogólnie wróżę spory sukces.

26.11.2015 20:44:37 

Moje doświadczenia z call center pokazują, że faktycznie przeniesienie tego wszystkiego do Internetu jest najlepszym rozwiązaniem. Dobrze by było, gdyby jeszcze doszła do tego jakaś rywalizacja między telemarketerami, jakieś punkty czy coś takiego.

27.11.2015 06:03:21 

Ja słyszałem o takim rozwiązaniu, ale jeszcze na długo przed tym, jak pojawiły się pierwsze konkrety. Myślałem, szczerze mówiąc, że tego nie zrealizują, ale widzę że się udało i w sumie mnie to cieszy. Kto wie, może też skorzystamy, bo w mamy ostatnio problemy ze skutecznością telemarketingu.

28.11.2015 10:49:33 

Fajnie, że poruszasz ten temat, bo ja też słyszałem o tym i również szukam informacji. Ktoś coś wie może?

29.11.2015 07:41:50 

Poważnie ktoś takie coś robi? Ekstra, bo właśnie się zastanawialiśmy jak przenieść call center do Internetu, bo nam się powoli przestaje opłacać bo spada wydajność.

30.11.2015 19:41:58 

Osobiście nie słyszałem o tym jeszcze, ale wyobrażam sobie, że będzie to niemała rewolucja – praca w call center bez wychodzenia z domu. Już widzę te ogłoszenia i tysiące studentów zainteresowanych, fajna sprawa.

22.12.2015 12:49:16 

Cześć wszystkim. Jestem w branży od dobrych kilku lat i widzę, jak tradycyjne call center przestają działać, dlatego cieszy mnie, że ktoś w końcu zaczyna coś z tym robić. Na pewno będę się przyglądał, jak to się będzie rozwijać i być może nawet sam wejdę w temat.

Ostatnio dodane posty

Cześć! Zastanawiam się, czy tachograf G2V2 różni się istotnie od poprzedniej generacji? Czy jest wart własnej ceny? Może ktoś ma doświadczenie w użytkowaniu tego modelu?

Hejka! Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś orientuje się, jakie są główne zalety spożywania swojskich wędlin? Słyszałem, że są zdrowsze od tych produkowanych masowo.

Hej! Tak, ja miałem okazję spróbować kabanosów z dzika. Zakupiłem je od lokalnego producenta i muszę przyznać, że były faktycznie wyjątkowe. Smakowały zupełnie w przeciwnym wypadku niż klasyczne kabanosy.

© Copyright Wartosciowe.forumzwiedza.biz.pl - Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Polityka Prywatności

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies oraz naszej polityce prywatności.